به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مهدی کاظمی افزود: براساس تبصره 3 ماده 55 قانون شهرداری ها، رفع سد معبر در راستای حفاظت و حراست از معابر عمومی به عنوان حق همه شهروندان و نیز در راستای جلوگیری از بی انضباطی و هرج و مرج در معابر شهری جز وظایف شهرداری ها است.
وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف تقویت زیرساخت های فرهنگی، یک دوره آموزشی ویژه عوامل اجرایی با موضوع بررسی آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت کشور در خصوص رفع سد معبر و ساماندهی مشاغل در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد.
معاون خدمات شهری شهرداری قزوین تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور رییس گروه عمران و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور، معاون شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران و جمعی از مدیران و کارشناسان مرتبط برگزار شد.
کاظمی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را خدمت رسانی بیشتر و با کیفیت به شهر و شهروندان، اجرای طرح انضباط شهری، آشنایی بهتر و بیشتر عوامل اجرایی نسبت به قوانین سایر دستگاه ها در خصوص رفع سد معبر، اهمیت حضور دستگاه های استان جهت همکاری و اجرای وظایف قانونی برای رفع تخلفات شهری از جمله سد معبر و نیز ساماندهی مشاغل مزاحم عنوان کرد.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.