مهدیه سادات قافله باشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا همچنین لازم است ضمن پرهیز از واگذاری این امور به خارج از استان، در اجرای طرح ها از ظرفیت های هنرمندان بومی، دانشگاهیان، ورزشکاران و نخبگان شهر نهایت استفاده شود.
وی اضافه کرد: در بررسی و تصویب لایحه بودجه 98 شهرداری نیز شورای شهر بر تکمیل پروژه های نیمه تمام گذشته و بر پرهیز از اجرای طرح های جدید تمرکز خواهد کرد.
قافله باشی ادامه داد: طرح هایی چون خانه تئاتر و یا خانه هنرمندان که در سال جاری کلید ساخت و یا تاسیس آنها زده شد در سال آینده با قوت مورد پیگیری قرار می گیرند.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه بودجه 98 شهرداری بیشتر در حوزه زیرساخت ها دنبال می شود،گفت:حوزه عمرانی و خدمات مهم ترین وظایف شهرداری هاست بنابراین توجه به زیرساخت های عمرانی مراکز فرهنگی هنری و ورزشی به طور قطع آثار ارزشمندی بدنبال خواهند داشت.
قافله باشی افزود: در سال گذشته چند ردیف جدید از جمله مناسب سازی امکان برای معلولان و یا استارت اپ ها برای اولین بار وارد بودجه شهرداری قزوین شدند اما عملیاتی نشدند و در بودجه 98 برای آنها پیگیری هایی بیشتری صورت خواهد گرفت.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر توزیع متوازن بودجه در مناطق مختلف شهر و مناطق منفصل تاکید کرد و افزود: محله هایی با بافت فرسوده مشکلات جدی هم از نظر بروز آسیب های اجتماعی و هم از نظر کالبدی دارند که باید بیشتر به ساماندهی آنها توجه شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.