مدیرکل دفتر سیاسی استانداری قزوین تاکید کرد: روسای دانشگاه‌ها از هرگونه تنش سیاسی در محیط‌های علمی پیشگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، صفر فضلی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین در پنجمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: باید خدمات و دستاوردهای انقلاب برای مردم به خوبی تبیین شود و باید به مطالبات و خواسته‌‌های به حق آنان پاسخ داد. مردم ما در برهه‌‌‌های حساس همواره پشتیبان این نظام بوده و مسئولان باید رسیدگی به مطالبات آنان را دراولویت قراردهند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام طی ماه‌‌های گذشته در فضای مجازی تبلیغاتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده و تلاش می‌‌کنند چنین القاء کنند مشکلات، بحران‌‌‌ها و آسیب‌‌‌های جدی در کشور ما وجود دارد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین افزود: مسئولان، به ویژه مدیران دانشگاه‌‌‌ها باید با هوشمندی و درایت، ضمن فراهم کردن فضای پویا و پر نشاط علمی در دانشگاه‌‌‌‌ها از هر گونه مسائل و مشکلاتی که منجر به ایجاد تنش می‌‌‌شود، پیش‌گیری کنند.

در ادامه جلسه، روسای دانشگاه‌‌های استان نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص مسائل دانشجویی مطرح و پس از بحث و بررسی تصمیمات مقتضی اتخاذ شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.