سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تاکید کرد: روسای دانشگاه حداقل سالی دو بار در جمع دانشجویان حاضر شده و به سخنان آنها توجه کنند و ضمن تعامل با یکدیگر تجربیات خود را منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در پنجمین جلسه کمیسیون امنیت دانشجویی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: حوزه دانشجویی حساس، با اهمیت و بسیار ظریف است. معمولاً دانشجو دو ویژگی دارد؛ یکی اینکه جوان است و تحرک دارد و دیگری اینکه آگاه است و به همه اطلاعات دسترسی داشته و خوب و بد را تشخیص می‌‌دهد. 

وی ادامه داد: روسای دانشگاه حداقل سالی دو بار در جمع دانشجویان حاضر شده و به سخنان آنها توجه کنند و ضمن تعامل با یکدیگر تجربیات خود را منتقل کنند. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: دانشگاه‌‌ها باید پویا، فعال و شاداب باشد و در کنار این موضوع همه مسائل به خوبی مدیریت شود.

در ادامه جلسه روسای محترم دانشگاه‌‌‌های استان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل دانشجویی مطرح و پس از بحث و بررسی تصمیمات مقتضی اتخاذ شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.