معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرک صنعتی کاسپین یک، گسترش و افزایش این شهرک در دستور کار قرار دارد.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: شهرک صنعتی کاسپین یک از شهرک‌های مطرح و به روز کشور بوده و صنایع هایتک و جدید در این شهرک فعال است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت سرمایه‌‍‌گذاران خارجی در شهرک صنعتی کاسپین یک افزود: سرمایه‌گذاران خارجی در این شهرک فعال بوده و در حال اجرای پروژه هستند که می‌توان به سرمایه‌گذارانی از ترکیه، عراق و سایر کشورها اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه بستر برای کار در شهرک صنعتی کاسپین یک فراهم است، ادامه داد: زیرساخت‌های این شهرک کاملا آماده است و سرمایه‌گذاران با فراغت بال بیشتر و در یک فضای آرامتر، پیگیر کارهای خود هستند.

حبیبی اضافه کرد: بستر امنیت خاطر برای سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین یک فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مستقر بودن هیأت مدیره در شهرک صنعتی کاسپین یک، مسؤولان شهرک با جدیت مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را پیگیری و دنبال می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرک صنعتی کاسپین یک، گسترش و افزایش مجموعه این شهرک در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین به دل‌نگرانی و دغدغه مدیران واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین یک مبنی بر معافیت مالیات فاصله شعاع 120 کیلومتری اشاره و توضیح داد: این موضوع از طریق مدیریت ارشد استان قزوین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری بوده و تلاش این است که واحدها از معافیت مالی برخوردار شوند تا با انگیزه بالاتری به فعالیت خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.