به گزارش بعدازظهر شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری تاکید کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خانوارهای 6 روستای غریب مزرعه، ککجین، کوکج، دشت آهو، سنجدر و اسفستان این استان به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.
به گفته وی، با گازرسانی به 6 روستای یاد شده و با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال، 255 خانوار منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 32 روستای استان خبر داد و اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی طرح های یاد شده در 32 روستای استان که در منطقه الموت قزوین قرار دارند در دهه مبارک فجر امسال با 292 میلیارد ریال به انجام می رسد.
این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 33 روستای منطقه الموت از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به 21 روستای دیگر نیز درحال اجراست که امیدواریم حداکثر تا هفته دولت سال آینده به شبکه سراسری متصل شوند.
بوشهری در ادامه از گازدار شدن 49 واحد صنعتی و تولیدی استان در دهه مبارک فجر امسال با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: با بهره مندی این تعداد واحد صنعتی، تعداد کارخانجات و صنایع بهره مند از نعمت گاز طبیعی استان به سه هزار و 42 واحد خواهد رسید.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.