به گزارش ایرنا، بهمن طاهرخانی عصر شنبه در نشست صمیمانه و بی واسطه تعدادی از جوانان با مسئولان استانی که در سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد، تصریح کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با همه تلاش و پشتکار خود به دنبال رفع مشکلات مردم هستند و در مسیر اشتغالزایی و رونق تولید نیز از هیچ اقدامی فروگذاری نخواهند کرد.
وی، یکی از افتخارات استان قزوین را حضور نمایندگان آن در مرحله بررسی قانون ضد تحریم fatf دانست و افزود: دغدغه مردم مذهبی استان، دغدغه نمایندگان آنها است و همواره از حقوق عمومی مردم دفاع می کنیم.
طاهرخانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به طور دایم دغدغه اشتغال و ازدواج جوانان را دارند، اظهار داشت: بارها به نقل از ایشان تاکید شده که قدرت جامعه به جوانان وابسته بوده و همه مسئولان باید موانع پیش روی جوانان را در حوزه اشتغال و ازدواج از میان بردارند.
وی در ادامه به موضوع دموکراسی اشاره و یادآور شد: ما هیچگاه به دنبال دموکراسی غربی نبوده و نیستیم بلکه به دنبال آن هستیم که دموکراسی ما از جنس مردم سالاری دینی باشد که اتفاقا این موضوع از تیماخوس یونانی شکل گرفته و کتاب جمهوریت افلاطون نیز برپایه همین اندیشه ‌های سیاسی است.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: هر گفتمانی که مبنای عقلی داشته باشد حتی در جناح های متضاد می تواند به نتیجه خوبی منجر شود و باید این موضوع در دستور کار قرار گیرد.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که همه امور مجلس منجر به نجات جوانان و سعادت جامعه نمی شود، اما واقعیت این است که نمایندگان استان حتی در روزهای تعطیل هم کار می کنند و شبانه روز در تلاش برای بهبود وضعیت معیشت مردم هستند.
این نماینده مجلس در پایان به بودجه سال آینده استان اشاره کرد و گفت: برای ارتقای جایگاه بودجه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
9925/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.