به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: نواقصی در قوانین و مقررات مالیاتی مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی وجود دارد که می توان برای رفع آنها از طریق مصوبات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی یا از طریق سازمان امور مالیاتی استان اقدام کرد.
وی افزود:برخی از نواقص نیز وجود دارد که می توان برای رفع آنها از طریق تعامل بخش خصوصی با اداره کل امور مالیاتی و اقتصاد و دارایی استان اقدام کرد که خوشبختانه همکاری خوبی در این زمینه در استان وجود داشته است.
زاهدی با اشاره به پیشنهاد شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی برای کاهش پنج درصدی مالیات از واحدهای تولیدی، افزود:این پیشنهاد چون جنبه کشوری و کلی دارد به نتیجه نخواهد رسید و بهتر است برای کمک به واحدهای تولیدی استان به دنبال پیشنهادهای کاربردی و عملیاتی دیگری بود.
در ادامه این جلسه در خصوص آیین نامه اجرایی قانون چک برگشتی، کاهش نرخ مالیاتی شرکت های تولیدی، تحقق بخشودگی جرایم ماده 190 قانون مالیات های مستقیم و ماده 23 قانون مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی و درآمدهای مالیاتی قزوین بحث و تبادل نظر شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.