به گزارش ایرنا، در این بازرسی ها امکانات و وضعیت خدمات دهی تاسیسات گردشگری شامل واحدهای پذیرایی و اقامتی و مجتمع های خدمات رفاهی مستقر در مسیرهای ارتباطی استان توسط بازرسان میراث فرهنگی و دیگر دستگاه های مربوطه مورد بازدید قرار می گیرند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین در مراسم آغاز اجرای طرح بازرسی از تاسیسات گردشگری گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم آمادگی تاسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت خاطر مسافران، مرحله نخست نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین شامل مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، رستوران‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، واحدهای مستقر در عوارضی‌ها، جایگاه‌های سوخت، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی آغاز شده و تا پایان بهمن ماه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
حضرتی ها اظهار داشت: در همین راستا اعضای کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین متشکل از کارشناسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکز بهداشت، اداره کل دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و ستاد اقامه نماز همراه با نماینده انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی فعالیت نظارتی خود را آغاز کرده اند و در این راستا مواردی چون رعایت نکات بهداشتی، نحوه ارائه خدمات، کیفیت مواد غذایی و نرخ نامه‌های مصوب ، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و پروانه بهره برداری توسط بازرسین مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: در این مرحله از بازدیدها ضمن ارائه راهنمائی‎های لازم توسط بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می‌شود و عدم رفع نواقص و معایب موجود در مهلت تعیین شده به تعطیلی و مهر و موم واحد منجر خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین خاطر نشان کرد: به منظور بررسی رفع نواقص و معایب احتمالی مرحله دوم این بازرسی ها از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 17 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در تاسیسات گردشگری می‌توانند با تلفن رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با شماره 33685024 و یا دفتر انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان قزوین با شماره 33655988 تماس بگیرند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.