به گزارش ایرنا، داوود محمدی چهارشنبه شب در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه با بیان اینکه توسعه و عمران شهری بدون اتکا به منابع درآمدی پایدار دشوار است، افزود: مدیریت شهری در صورت کسب درآمدهای پایدار می تواند در خدمت رسانی به شهروندان موفق عمل کرده و کارنامه ای مناسب از خود به جا بگذارد.
وی اظهار داشت: شهرداری ها باید وابستگی خود را به یک یا چند منبع درآمد کاهش داده و با خلاقیت و برنامه ریزی به فکر کسب درآمدهای پایدار از منابع مختلف باشند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: با توجه به وجود محدودیت در منابع اعتباری شهرداری ها، طرح های مدیریت شهری باید براساس نیازهای اولویت دار شهروندان تهیه شده و مورد اجرا قرار بگیرند.
محمدی، اعتبارات ارزش افزوده را یک فرصت مناسب برای کمک به توسعه زیرساخت های شهری دانست و افزود: باید این بودجه از سوی مدیران شهری به بهترین شکل ممکن استفاده و هزینه شود.
وی در ادامه از اقبالیه به عنوان یکی از شهرهای رو به توسعه استان قزوین یاد کرد و گفت: این شهر به دلیل مسایلی چون مهاجرپذیری از مسایل و مشکلات زیادی برخوردار است بنابراین شهرداری و شورای شهر اقبالیه رسالت سنگینی برای خدمت رسانی و رفع نیازهای حوزه شهری دارند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان برای حل مسایل و مشکلات اقبالیه بیش از پیش استفاده خواهیم کرد.
در این نشست مسایل و مشکلات شهر اقبالیه تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.
اقبالیه با 55 هزار نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.