سیدمهدی کاظمی روز دوشنبه در نشست با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین، تاکید کرد: مدیران شهری باید بپذیرند که بیان مشکلات و معضلات شهری از سوی رسانه ها می تواند ضمن رفع برخی مسایل موجود، محیطی شاد و نشاط آوری را نیز برای شهروندان ایجاد.
وی با بیان اینکه امروز در حوزه شهری باید بسیاری از نگاه های مدیران نسبت به گذشته تغییر پیدا کند، افزود: در بسیاری از بخش ها از جمله مساله اعتیاد، کودکان کار، بی خانمان ها و کارتن خواب ها ما نیازمند آسیب شناسی هستیم و در گام نخست نیز باید فرهنگ سازی های لازم صورت پذیرد.
کاظمی در ادامه از ایرنا به عنوان یک رسانه ملی یاد کرد و گفت: انتشار اخبار صحیح و بدون جهت گیری های خاص می تواند دستگاه های اجرایی را در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده یاری کند و در این راه نقش برخی رسانه ها، از جمله ایرنا می تواند بسیار حایز اهمیت باشد.
این مدیر شهری در ادامه با اشاره به وضعیت و مشکلات بازار سنتی قزوین، یادآور شد: بازار همواره و از گذشته های دور به عنوان قطب اقتصادی، سیاسی و گردشگری به حساب آمده و با توجه به تغییرات اجتماعی به وجود آمده در حوزه مسئولیت های اجتماعی، باید در جهت احیای سنت های قدیمی آن گام برداریم.
در ابتدای این نشست، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین گفت: ایرنا همواره و فارغ از جهت گیری های خاص درصدد انتشار اخبار و رویدادهای اجتماعی برآمده و در این راه سعی داشته تا با اخبار تولیدی خود، خبرها را آن گونه که بوده منتشر کند.
علی حیدر شاه حسینی اضافه کرد: به عنوان مثال، اخبار ایرنا از حوزه شهرداری قزوین امسال نسبت به سال های گذشته با افزایش چشمگیری روبرو بوده تا جایی که نشست های شورای شهر به طور کامل هر هفته پوشش داده می شود.
وی با اشاره به اینکه در جامعه امروزی ضمن پایبندی به اصول پذیرفته شده، اخبار باید متناسب با تغییرات به روزرسانی شوند، تاکید کرد: شهرداری و به خصوص حوزه معاونت خدمات شهری به لحاظ وظایف حساسی که برعهده دارند، می تواند منبع مهم خبری برای انتشار اخبار و رویدادهای شهری باشد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.