به گزارش ایرنا، محمود محمودی روز چهارشنبه در نشست با جمعی از مدیران سازمان تعاون روستایی کشور در قزوین افزود: حدود 95 هزار نفر در این شرکت ها و اتحادیه ها عضویت دارند.
وی یادآور شد: 114 شرکت و اتحادیه تعاونی روستایی و کشاورزی در استان قزوین به فعالیت می پردازند.
رییس سازمان تعاون روستایی قزوین در ادامه به فعالیت صندوق کشمش در تاکستان اشاره کرد و گفت: این تشکل که سال قبل با 200 میلیارد ریال اعتبار اولیه تشکیل و راه اندازی شد، از بزرگترین صندوق های محصولات کشاورزی در کشور به شمار می رود.
محمودی اظهار داشت: این صندوق با حمایت دولت تشکیل شده و از تولیدکنندگان انگور و کشور حمایت کرده و تقویت صادرات این محصولات را دنبال می کند.
این مسئول گفت: کمک به استمرار تولید محصولات کشاورزی در مناطق روستایی از طریق تقویت مشارکت های جمعی و تعاونی از مهم ترین وظایف سازمان تعاون روستایی به شمار می رود و قزوین در این زمینه از جایگاه مناسبی برخوردار است.
وی در ادامه به طرح های در دست اجرای سازمان تعاون روستایی قزوین اشاره کرد و گفت: راه اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، راه اندازی فروشگاه های روستایی و احداث انبار مکانیزه در شهرستان های قزوین و بویین زهرا و قزوین از جمله طرح های این دستگاه به شمار می رود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.