به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در نشست کمیسیون امنیت دانشجویی پیشاپیش با تبریک 16 آذر روز دانشجو، افزود: فعالیت سیاسی دانشجویان در چارچوب قانون هیچ اشکالی ندارد و باید از آن استقبال نیز کرد.
وی اظهار داشت: فعالیت های سیاسی در محیط های علمی و دانشگاهی می تواند توامان با کارهای فرهنگی پیش برود و هیچ مانعی در این خصوص وجود ندارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تاکید کرد: باید به فضاهای علمی و دانشگاهی خود اعتماد بیشتری داشته باشیم و از تقویت فرهنگ گفت و گو و تعامل استقبال کنیم.
آشناگر اظهار داشت: تقویت فرهنگ گفت و گو و تعامل در سطح دانشگاه ها از طریق فعالیت های سیاسی می تواند این موضوع را به سطح جامعه تعمیم دهد.
وی با بیان اینکه دانشجویان در محیط دانشگاه فرهنگ تعامل و گفت و گو را تمرین می کنند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا دانشگاه محیط امن و آرامی باشد و در عین حال به سوالات و ابهامات و دغدغه های دانشجویان در حوزه های سیاسی و اجتماعی نیز پاسخ داده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ادامه مسئولیت برگزاری مراسم روز دانشجو را برعهده مدیران دانشگاه ها دانست و گفت: باید به میهمانان و سخنرانان گوشزد شود که به دغدغه مدیریت دانشگاه در جهت برگزاری مطلوب و با نظم این مراسم توجه داشته باشند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.