به گزارش ایرنا، حمید محمدی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید حج و زیارت استان قزوین افزود: خدمت رسانی به زائران باید توام با اخلاص باشد تا نتیجه آنرا به شکل ملموس در رضایت زوار خانه خدا و عتبات عالیات مشاهده کنیم.
وی همچنین با اشاره به خدمات سازمان حج و زیارت به زائران اربعین، گفت: خدمت به زائران پیاده اربعین حسینی (ع) در واقع خدمت گزاری در راه خداوند و کمک به پیشبرد آرمان های اسلامی به شمار می رود.
رییس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: خدمت در این سازمان افتخار بزرگی است و همواره در کنار خدمات سازمانی، اجر و قرب الهی را نصیب کارکنان این دستگاه می کند.
محمدی با بیان اینکه مدیران در نظام جمهوری اسلامی 2 وظیفه اساسی و مهم دارند که خدمت به اسلام و مردم است، تصریح کرد: دوران خدمت رسانی کوتاه است و باید در این دوره کم همراه با اخلاص و با قصد نیت الهی بیشترین خدمات را به مردم ارایه داد تا هم در این دنیا و هم دنیای باقی در مقابل پروردگار خود سربلند باشیم.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: کارگزاران سرمایه بزرگ سازمان حج و زیارت هستند و بدون فعالیت و خدمات اداری این افراد، اهداف این دستگاه به طور کامل پیاده و محقق نمی شود.
محمدی ادامه داد: اگر قرار است تمام برنامه ریزی های سازمان به خوبی انجام شود، لازم است در تمام جلسات برای کارشناسی و آسیب شناسی امور، از حضور مدیر کاروان ها و کارگزاران حج و زیارت استفاده شود.
وی اظهار داشت: در صحنه عمل نیز مجری برنامه های حج و زیارت کارگزاران هستند و دغدغه آنان برای ارایه خدمات مطلوب به زائران نشان می دهد که این نهادها نقش پررنگی در پیشبرد امور و اهداف حج و زیارت دارند.
در این مراسم محمدرضا یوسفی به عنوان مدیر جدید حج و زیارت قزوین معرفی و از خدمات علیرضا کلانتری مدیر سابق قدردانی شد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.