به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر پنجشنبه در گردهمایی بسیجیان در گلزار شهدای قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با هدف میثاق دوباره و تجدید بیعت با شهیدان برگزار شد، افزود:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: قرآن پیش بینی کرده است که آینده جهان به صاحبان اصلی آن یعنی بندگان مومن خدا تعلق دارد، یعنی همان بسیجیان واقعی که رهرو راه پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع) هستند.
آیت‌الله عابدینی با تاکید بر اینکه یک بسیجی باید در عمل به واجبات دینی زبانزد دیگران باشد و از این طریق تاثیرگذاری خود را در بین دیگر اقشار دنبال کند، تصریح کرد: توجه و اهمیت پیامبرگرامی اسلام(ص) به نماز اول وقت و مسجد به حدی بود که هنگام اذان رنگ از رخسار ایشان دگرگون می‌شد بنابراین یک بسیجی که خط مقدم الگوگیری از پیامبر(ص) قرار دارد باید به این موارد توجه کند.
امام جمعه قزوین عنوان کرد: سیره ائمه(ع) و پیامبر(ص) بدین گونه بود که هرچه خشم، غضب، کینه و عداوت داشتند نثار مستکبرین و منافقین می‌کردند، اما در بین خود مهربان و همدل بودند و نباید فراموش کرد وظیفه بسیجی عمل به این سیره است.
آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: برادران و خواهران بسیجی وظیفه دارند سیره ائمه(ع) را فرابگیرند و بدان عمل کنند و باید بدانیم که احترام واقعی ما به پیامبر اسلام(ص) و ائمه(ع) عمل به توصیه‌ها و سنت پیامبر(ص) و امامان(ع) است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: برکات بسیجی بودن در همه شئونات جاری است و عهد و پیمان می‌بندیم سیره شهدا را اجرایی کنیم و از رهبر و ولایت فقیه تبعیت کنیم.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)؛ خاطرنشان کرد: هیچ کس همچون بسیجیان نمی‌تواند مجری منویات رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) باشند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.