علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه در نشست کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد (سمن) استان قزوین افزود: توانمندسازی افراد بهبود یافته از دام اعتیاد به مواد مخدر باید با جدیت بیشتر دنبال شود و در این راه باید از ظرفیت سمن ها استفاده کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از راه‌های ماندگار کردن افراد بهبودیافته از اعتیاد، استقلال مالی از طریق اشتغال است و به عبارت دیگر با توانمند کردن شخص بهبود یافته از نظر اقتصادی می توانیم حس مسئولیت پذیری اجتماعی را در او تقویت کنیم.
آشناگر تاکید کرد: توقع و انتظار ما از سمن‌ها بیشتر عملکرد فعلی است و باید آنها در این خصوص تلاش و همیت بیشتری از خود به خرج دهند چرا که از توانمندی بالا و قابل توجهی برخوردار هستند.
این مسئول با بیان اینکه باید از همه توان خود برای مقابله با اعتیاد و مصرف مواد مخدر که از مهم ترین آسیب های اجتماعی است بهره بگیریم، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط نیز باید عملکرد خود در این حوزه را بهبود ببخشند چرا که به لحاظ قانونی و شرعی در این زمینه مسئولیت دارند.
آشناگر همچنین خاطرنشان کرد: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر موضوعی است که باید توسط دستگاه های ذیربط و همچنین سمن ها با قوت هرچه بیشتر دنبال شود.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.