به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی در بازدید از واحد تولیدی پرنیا که در زمینه تولید منسوجات در شهر صنعتی البرز فعال است، افزود: برخی واحدهای تولیدی به دلیل سوء مدیریت دچار مشکل هستند و معضل آنها به مدیریت برمی گردد.
وی همچنین گفت: بخش زیادی از انرژی مجلس صرف حل مسایل و مشکلات بخش صنعت و تولید می شود و نمایندگان در این زمینه از نظرات کارشناسی و تخصصی صاحبان صنایع استقبال می کند.
زرآبادی به بازدید خود از این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: مدیریت خوب این مجموعه می تواند الگویی برای سایر واحدهای تولیدی باشد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین نیز که در این بازدید با بیان اینکه حفظ و رونق اقتصاد کشور در گرو تداوم فعالیت صنایع است بنابراین باید همه موانع پیش رو که مانع تولید هستند از میان برداشته شود، گفت: دولت و مجلس همه توان خود را در این خصوص به کار گرفته اند.
علی پرزحمت با بیان اینکه مدیریت مناسب شاه کلید تداوم تولید در کارخانجات به شمار می رود، افزود: مدیریت مناسب در صنایع می تواند با پیش بینی مخاطرات و چشم اندازها یک واحد تولیدی را در بحران ها و تلاطم ها نجات داده و از کم ترین فرصت ها بهترین و بیشترین بهره ببرد.
وی اظهار داشت: قزوین در حوزه صنایع مرتبط با نساجی از قدمت و شهرت بالایی برخوردار است و امیدواریم با همت صاحبان این صنعت بتواند جایگاه طلایی خود را در این بخش دوباره بدست بیاورد.
این مسئول گفت: برخی واحدها از جمله در حوزه نساجی با مشکلات ارزی روبرو هستند که باید توسط دولت و مجلس تدبیری برای حل مشکل آنها اندیشیده شود تا تولید آنها دچار توقف نشود.
در این بازدید درخواست های صاحبان واحد تولیدی یاد شده از مسئولان حاضر مطرح شد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.