آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقابله ملت ایران با استکبار جهانی از قیام 15 خرداد سال 42 آغاز شده و تا هم اکنون ادامه دارد.
وی اظهار داشت: استقلال و آزادی خواهی ملت ایران مورد پذیرش استکبار نیست و آنها همواره با حربه های مختلف که آخرین آنها اعمال فشار و تحریم اقتصادی است می خواهند این مردم را از حرکت بازدارند و از اهداف خود دور سازند اما تاریخ و تجربه نشان داده که به دلیل ولایت مداری و بصیرت ایرانیان آنان در این راه موفق نیستند و نقشه های شوم آنها منجر به نتیجه نمی شود.
آیت الله عابدینی در خصوص اعمال دور جدیدی از تحریم های آمریکا نیز گفت: تحریم ها داستان جدیدی نیست و از گذشته نیز شاهد این موضوع بوده ایم.
وی ادامه داد: باید اذعان کرد پیشرفت های موشکی، ساخت سلاح های نوین برای دفاع از خود و همچنین دستاوردهای پزشکی و سایر موفقیت های علمی خود را در هنگامی که در تحریم به سر می برده و در فشار بودیم، بدست آورده ایم.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه فشارهای دشمن عزم ما را برای رسیدن به اهداف عالی خود جزم تر می کند،گفت: تحریم های دشمنان علیه ما فرصتی برای تقویت توان و خوداتکایی و توجه بیشتر به ظرفیت های داخلی است و باید از آن به خوبی استفاده کنیم.
9905*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.