در این مطلب آمده است: اعمال تحریم‌های آمریکا و نوسانات شدید ارزی در بازار تهیه مواد اولیه را برای صنعتگران با مشکل روبرو ساخته است اما 2 تن از زنان فعال در حوزه صنعت قزوین با اتخاذ راه‌های تازه در مقابل این ناخوشی‌های اقتصادی مقاومت می‌کنند.
چندی پیش در نشست تخصصی که با عنوان 'شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین' در قزوین تشکیل شد، 2 تن از بانوان صنعتگر ضمن انتقاد از اوضاع کنونی در حوزه اقتصاد که عمدتا نشات گرفته از اعمال تحریم‌ها است؛ مشکلات و مسایل تخصصی خودشان را عنوان کردند. اظهارات این 2 نشان داد مدیریت زنانه آنها طی این مدت به چه میزان در برابر ناملایمات اقتصادی مقاوم بوده است.
درختانی که ایستاده می میرند گزارش دیگری در این شماره ولایت است که در آن به تبعات و آثار کم آبی در طبیعت روستای گورخانه پرداخته شده است.
در ابتدای این گزارش آمده است: از قورخانه تا گورخانه مسیر جاده حاشیه سد سپد‌رود را طی کردم. شن‌های روان با وزش باد، روی تپه جمع شده بودند. کم‌کم درختان زیتون روستای گورخانه در بخش طارم‌سفلی خودنمایی کردند. پس از ساعتی طی مسیر به این روستا رسیده بودم. از همان ابتدای حرکت این سوال در ذهنم جولان می‌داد که چرا به این روستا 'گورخانه' می‌گویند.
ثبت نام 15 هزار زائر قزوینی برای اربعین، آبخیزداری؛ تنها راه نجات استان از خشکسالی و سیلاب و بازنگری سبزه میدان با رویکرد توسعه گردشگری از دیگر مطالب این شماره روزنامه ولایت به شمار می رود.
روزنامه ولایت قزوین با مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی منتشر می شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.