به گزارش ایرنا، رییس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر قزوین در این نشست و پیش از تصویب این لایحه، اظهار داشت: با توجه به آغاز فعالیت گروه هنری رستاک در راه اندازی شهرک آموزش ترافیک و اقدامات بهینه در جهت ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی کودکان جهت حمایت از این گروه سرمایه گذار و ایجاد انگیزه و افزایش استقبال عمومی به منظور تامین کمک هزینه های زیرساختی شهرداری، لایحه ای را در این خصوص مطرح کرده بود.
مهدی عبدالرزاقی افزود: با بررسی این لایحه در کمیسیون تلفیق عمران و حمل و نقل و فرهنگی و اجتماعی و اضافه کردن بندهایی به آن مواردی چون تامین کمک هزینه های زیرساختی شامل تعمیر و نگهداری ساختمان مجموعه و محوطه تا سقف 300 میلیون ریال، تامین 2 دستگاه اتوبوس حمل و نقل کودکان از مدرسه تا شهرک، آموزش ترافیکی، چاپ و نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و روی بدنه اتوبوس ها به همراه پرداخت 50 درصد هزینه بلیط ورودی شهرک، تصویب شد.
وی با بیان اینکه در محیط ترافیک، کودکان به علت آگاهی کمتر در بین گروه های مختلف در معرض آسیب های بیشتری قرار دارند، تاکید کرد: آموزش به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های فرهنگی در رفع مشکلات ترافیکی و ارتقای ایمنی و دانش ترافیکی این قشر اهمیت و ضرورت زیادی دارد.
به گفته عبدالرزاقی، به جهت اینکه کودکان در آینده قشر فعال اجتماع خواهند شد سرمایه گذاری و آموزش این گروه بدون شک اثرات مفیدی را به دنبال خواهد داشت.
سعید دقیقی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر قزوین در این نشست یادآور شد: آموزش و ایجاد فرهنگ بین شهروندان از دغدغه های با اهمیت اعضای شورا است و این شورا آمادگی لازم را برای همکاری جهت سرمایه گذاری در این بخش دارد.
زهرا یوسفی نیز به عنوان یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر قزوین برای آموزش در حوزه سلامت و تفکیک زباله از مبداء آمادگی دارد تا با گروه های مختلف همکاری های لازم را داشته باشد.
محسن حق شناس دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز اظهار داشت: شهرک آموزش کانون پرورش فکری نیز می‌تواند از مساعدت های شهرداری برای آموزش دانش آموزان در حوزه ترافیک، برخوردار شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.