به گزارش ایرنا غلامرضا نوروزی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان که در اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد افزود: تلاش می کنیم ورزشکاران در دوران مصدومیت دغدغه ای کمتری داشته باشند که در این راستا برای توسعه خدمات بیمه ای به جامعه ورزشی اقدام کرده ایم.
وی افزود: برگزاری دوره ‌های آموزشی، مشاوره‌ های پزشکی و ورزشی و ایجاد مرکزی در استان‌ ها از جمله فعالیت های فدراسیون برای پاسخگویی به نیازهای جامعه ورزشی است.
این مسئول ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی در صورت مصدومیت ورزشکاران پشتیبان و حامی ورزشکاران است و باید تلاش کند بیشترین و بهترین خدمات را برای قهرمانان و جامعه ورزش کشور فراهم کند.
نوروزی گفت: خوشبختانه هیات پزشکی استان قزوین با فعالیت ها و خدمات ارایه شده جزو هیات های برتر کشور است و توانسته است برای حمایت از قهرمانان ورزشی گام های بلندی را بردارد.
وی یادآور شد: افزایش ورزشکاران سازمان یافته در شهرستان ها نیز از وظایف هیات پزشکی ورزشی است که امیدواریم به این موضوع نیز توسط مسئولان استانی توجه بیشتری شود.

*** تعداد بیمه شدگان ورزشی قزوین در سال های اخیر رشد یافته است
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته طی سال های اخیر و به ویژه در 6 ماه نخست سال جاری شاهد افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی بوده ایم که امیدواریم شاهد تداوم این روند مطلوب باشیم.
عباس علایی مقدم اضافه کرد: استان قزوین با توجه به درخشش قهرمانان و فعالیت های عمرانی و اجتماعی خود توانسته است از جایگاه سوم کشوری به رتبه دوم ارتقا یابد که امیدواریم با حمایت و توجه بیشتر مسئولان برای توسعه و تجهیز هیات های ورزشی از جمله هیات پزشکی ورزشی اقدام کنیم.
وی گفت: توسعه و تجهیز ساختمان هیات پزشکی ورزشی استان یکی از برنامه های مدیریت ورزش استان است که امیدواریم با حمایت رییس فدراسیون پزشکی ورزشی شاهد اقدام موثر در این زمینه باشیم.
علایی گفت: با حمایت رییس فدراسیون یک دستگاه آنالیز بدن و عضلات وزشکاران و قهرمانان در استان خریداری شده است که می تواند زمینه رشد و شکوفایی بیشتر استعدادهای ورزشی استان را فراهم کند.
استان قزوین 74 هزار بیمه شده ورزشی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.