به گزارش ایرنا مریم بیدخام روز جمعه در جمع بانوان نظام‌‌مهندسی ساختمان قزوین با بیان اینکه استعدادهای دختران و زنان به‌عنوان نیمی از جامعه انکارناپذیر است، اضافه کرد: زنان به‌خوبی توانمندی‌های خود را در تمامی عرصه‌ها اثبات کرده‌اند.
بیدخام با تأکید بر اینکه در طول این سال‌ها، حضور مسئولانه و متعهدانه بانوان در مناصب تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، در قالب نقش‌های تخصصی و حرفه‌ای گوناگون، موجب رشد و اعتلای جامعه شده، خاطرنشان کرد: برهمین مبنا ضروری است که از توانایی‌های زنان در سطوح مختلف بهره بیشتری ببریم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان یکی از عرصه های موفق اشتغال زنان بوده و پروانه اشتغال به کار فراجنسیتی آن، دریچه امیدی برای جامعه بانوان مهندس کشور است.
وی با تاکید بر ضرورت اعتماد به زنان در تمامی عرصه‎‌ها، افزود : شرایط دریافت پروانه اشتغال که فارغ از جنسیت و براساس تخصص و تجربه احراز می‌شود، می‌تواند به رشد و تعالی بازار کار بانوان کمک کند و امیدی برای اشتغال بسیاری از زنان جامعه باشد.
بیدخام، حضور فعال بانوان در سازمان نظام‌مهندسی را بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای آنان دانست و افزود:این مایه افتخار است که بانوان متخصص و توانمند ما، به‌جای قاب‌گرفتن و آویختن مدارک دانشگا‌هی معتبر خود بر دیوار، در میدان عمل و دوشادوش مردان ثمره تلاش خود را به بار نشانده و در حوزه اشتغال رقابت می‌کنند.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.