به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سید مهدی کاظمی در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران مدیریت شهری، تاکید کرد: هدف از برگزاری چنین نشست هایی ایجاد تفاهم، همکاری و تعامل با سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط برای ایمنی شهروندان در مواقع بحرانی است.
به گفته این مسئول، تمامی سازمان های شهرداری برای رویارویی با بحران های فصلی از جمله بارندگی، بارش برف، وزش بادهای شدید و آبگرفتگی معابر باید آمادگی کافی را داشته باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری قزوین ادامه داد: کارشناسان مربوطه باید همچنین در بازدیدهای خود از انهار و رودخانه های سطح شهر و باغستان سنتی قزوین بازدید به عمل آورده و موانع و مشکلات احتمالی موجود را نیز در کمترین زمان ممکن مرتفع کنند.
کاظمی در ادامه با اشاره به آغاز فصل پاییز و ناآرامی های جوی، تصریح کرد: سازمان پارک ها و فضای سبز موظف است تا ضمن بازدید از معابر سطح شهر نسبت به جمع آوری درختان و شاخه های خطر ساز نیز اقدام کند.
وی اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل سرما، هشدار و اطلاع رسانی لازم در خصوص گازگرفتگی از طریق بیلبورد، بنر، رادیو شهر، رسانه ها و همچنین آموزش به کارکنان شهرداری و شهروندان در زمینه HSE (مخاطرات موجود در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست) و مقابله با حوادث و رویدادهای طبیعی باید در اولویت کاری قرار گیرد.
کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین تمام توان خود را برای حل معضلات بحرانی در سطح شهر به کار گرفته تا همراه با سایر دستگاه ها و ارگان های ذیربط اقدام های ویژه ای را انجام دهد تا شاهد بروز کمترین خسارت ها باشیم.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.