احمد احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ساخت این سه پست 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار داشت: با افتتاح و ورود این سه پست به شبکه واقع که یکی از آنها در جنوب و یکی نیز در شمال شهرستان و دیگر در شهر قزوین مستقر هستند، مشکل افت ولتاژدر شهرستان قزوین مرتفع می شود و تعداد خاموشی های این منطقه تقریبا به صفر خواهد رسید.
مدیر توزیع برق شهرستان قزوین در ادامه یادآور شد: هم اکنون تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان قزوین از نعمت برق بهره مند هستند.
این مسئول همچنین گفت: هم اکنون چهار روستای پایین تر از 10 خانوار در این شهرستان واقع در بخش کوهین فاقد برق هستند که تا آخر ماه جاری از این نعمت بهره مند می شوند و می توان اذعان کرد که با این کار روستایی در قزوین بدون برق باقی نخواهد ماند مگر اینکه آبادی یا بدون سکنه باشد.
احمدی اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی شرکت توزیع برق شهرستان قزوین ساماندهی روشنایی های معابر است که در این راستا که تعویض لامپ های سودیومی به لامپ های LED با توجه به مصرف بسیار کم این لامپ ها در اولویت قرار دارد.
وی همچنین گفت: در صورت مشارکت شهرداری های قزوین و اقبالیه در جهت کاهش مصرف برق شهرستان تمام لامپ های معابر عمومی این دو شهر باید تعویض شود و این شرکت آمادگی لازم برای انجام این کار را دارد.
مدیریت توزیع برق شهرستان قزوین گفت: نظر به بخشنامه وزارت نیرو و واگذاری نصب روشنایی در معابر به شهرداری ها، شرکت توزیع برق شهرستان در بخش بهسازی و بهینه سازی می تواند بیش از 1500 لامپ روشنایی را بهسازی و تعویض کند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.