به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور روز دوشنبه افزود: تاکنون هشت واحد تولید کننده برق مقیاس کوچک در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با ظرفیت تولید 25 مگاوات برق به بهره‌برداری رسیده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به میزان زمین واگذار شده به سرمایه گذاران این حوزه،گفت: تاکنون 57 هزار متر مربع زمین در شهرک های صنعتی کاسپین1و2، لیا،آراسنج، حکیمیه، حیدریه،خرمدشت،اسفرورین و نواحی صنعتی آوج، الموت و دانسفهان به متقاضیان احداث نیروگاه مولدهای مقیاس کوچک واگذار شده است.
این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 10 واحد دیگر نیروگاه مقیاس کوچک در مرحله نصب سوله و پنج واحد در مرحله نصب ماشین آلات هستند که با راه اندازی این واحدها 30 مگاوات برق تولید و به ظرفیت موجود شهرک های صنعتی قزوین افزوده خواهد شد.
خانپوربا اشاره به مزیت‌های احداث نیروگاه‌های برق در شهرک‌های صنعتی استان قزوین،گفت: کاهش آلودگی محیط زیست،افزایش بهره‌وری، استفاده از سوخت طبیعی گاز،افزایش پایداری شبکه برق و بهره گیری در مواقع حوادث غیرمترقبه و بحران از جمله مهم‌ترین مزیت‌های احداث این نیروگاه‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شمار می رود.
استان قزوین دارای 6 ناحیه و 9 شهرک صنعتی است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.