به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در نشست شورای همیاری شهرداری های استان قزوین افزود: در کشور ما ساز و کار مالیات بر ارزش افزوده هم برای شهرداری ها و هم واحدهای تولیدی اشکالاتی دارد که خوشبختانه این موضوع هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.
وی اضافه کرد: البته با توجه به درخواست شهرهای کوچک برای بازنگری در تخصیص مالیات بر ارزش افزوده، در این زمینه اقدام های قابل توجهی انجام و طرح های موثرتری نیز برای شهرداری ها در نظر گرفته شده است.
زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود تبدیل موسسه کاسپین به شرکت را بهترین راه حل برای برطرف شدن مشکلات این حوزه دانست و اضافه کرد: کاسپین از این طریق می تواند از منابع بخش خصوصی برای توسعه خود استفاده کند تا منابع شهرداری ها نیز برای آن دیگر هزینه نشود.
استاندار قزوین با اشاره به پیش بینی یک قطعه زمین برای احداث محل جدید نمایشگاه های دایمی قزوین، گفت: این شرکت در چند ماه گذشته فعالیت های خوبی در بخش های مختلف داشته اما فضای آن نیازمند توسعه است چرا که فضای نمایشگاهی تنها در سالن خلاصه نمی شود بلکه باید بخش های جانبی دیگری هم برای آن پیش بینی کرد.
زاهدی در پایان با اشاره به فعالیت های موثر سازمان همیاری شهرداری ها، افزود: در مجموع باید همه دستگاه ها برای پیشرفت فعالیت و برنامه های این سازمان و شرکت های وابسته به آن همکاری کنند.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.