در این مطلب نسیم قزوین آمده است، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تاکید کرد: مهم ترین راه خروج کشور از معضلات اقتصادی پیش رو، تکیه بر توان داخلی و تحقق اصل اقتصاد مقاومتی به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی است.
سردار محمد شاهرخی گفت: انقلاب ما در شرایطی 40سالگی خود را پشت سر می گذارد که کشور اول منطقه است و در جهان نیز حرفی برای گفتن دارد.
وی افزود: ایران در عرصه های علمی، دفاعی، نظامی، فناوری های مختلف، تکنولوژی های روز جهان صاحب ایده و نظر است و این پیشرفت و توسعه چشمگیر همچون خاری در چشم و استخوانی در گلوی دنیای استکبار به خصوص آمریکای جنایتکار ایجاد کرده است.
هفته نامه نسیم قزوین در بخشی از شماره جدید خود به واکنش حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به شایعه پراکنی خبرگزاری خبر آنلاین و روزنامه های شرق و شهروند درباره زائران عراقی پرداخته است.
در این مطلب، نسیم قزوین با نقل قول از صفحه اینستاگرامی حجت الاسلام تلخابی نوشته است، دشمنان انقلاب امروز تمام نقاط قوت و ضعف کشور را پیدا کرده اند و در صدد شایعه پراکنی و ایجاد اختلاف و ضربه زدن به اتحاد دو کشور مسلمان و شیعه است.
وی با بیان اینکه دشمن، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بر نمی تابد، افزود: دشمنان به دنبال از بین بردن نقاط قوت و اقتدار ایران اسلامی و ملت هستند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی قرار داریم، دشمن و برخی از همپیمانانش در داخل کشور در صدد ضربه به این حرکت و همدلی بزرگ میان مسلمانان به ویژه شیعیان هستند و از هر راهی برای تفرقه، شایعه سازی می کنند.
این نشریه همچنین در شماره جدید گفت و گویی اختصاصی با حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی داشته و در خصوص مسایل مختلف چون انتخابات مجلس، علت رای نیاوردن وی در انتخابات مجلس و عملکرد استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به سوالات نسیم قزوین پاسخ داده است.
ماجرای تعریف رهبر معظم انقلاب از کتاب یادت باشد اثر یک نویسنده قزوینی نیز از دیگر مطالبی است که نسیم قزوین به آن پرداخته است.
در بخش دیگری از نشریه نسیم قزوین به مساله تخلفات پرونده هفت سنگان و انتظار برای تعیین تکلیف این پرونده از سوی دادگستری پرداخته شده است.
هفته نامه نسیم قزوین به مدیرمسئولی حسن رجبی منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.