به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالگرد شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، افزود: شناخت دقیق‌تر و بهتر اهداف نهضت عاشورا علاقه و ارادت ما را به سید و سالار شهیدان دوچندان می کند.
نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر شاکله اصلی قیام امام حسین (ع) را تشکیل می دهد، اظهار داشت: قیام عاشورا مملو از نکات پندآموز است که باید به آنها به شکل ویژه توجه کنیم.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه امام معصوم هیچگاه نمی تواند بپذیرد که امور جامعه اسلامی بدست فرد فاسدی چون یزید بیافتد، خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) برای تحقق رسالت‌ها و اهداف پیامبر گرامی اسلام (ص) و مقابله با اهداف شوم و غیر الهی طاغوتیان که سردمدار آن یزید بود، به پا خواست.
آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) نور هدایت بشریت هستند و باید به اینکه از محبان و دوستداران آن حضرت هستیم، به خود ببالیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید خود را آراسته به معارف امام حسین (ع) کنیم و به شکل واقعی رهرو راه ایشان باشیم تا در دنیا و آخرت سعادت نصیبمان شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.