در این یادداشت می خوانیم: « طرح یک‌فوریتی شفافیت آرای نمایندگان حتی در رای‌گیری هم شفاف نبود. شفاف شدن آرا تنها 26 درصد رای آورد! درباره شفافیت آرا، نمایندگان یکسری ملاحظاتی را مدنظر دارند. می‌توان گفت رای حداقلی نمایندگان به طرح فوق، حاوی چند پیام بود. اول اینکه 160 نماینده نهایی که طرح را امضا کردند، اگر همین تعداد رای می‌دادند، دو فوریت طرح تصویب می‌شد، اما اینگونه نشد. پیام این رای، تفاوت رفتارهای ظاهری و باطنی نمایندگان است که دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد.
در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: به خاطر فشارهای بیرونی، ملاحظات سیاسی و گروهی و... نمایندگان از تصویب آن خودداری کردند.
بسیاری از آن 160 نماینده که طرح را امضا کرده بودند، به شفافیت اعتقاد نداشتند بنابراین ممکن است به خاطر فشارها و یا رودربایستی‌ها، دو فوریت طرح را امضا کرده باشند که این امضاها و نام نمایندگان علنی شد و در نهایت چون رای به طرح شفافیت آرا نمایندگان مخفی بود، در نهایت این تعداد به امضای خود وفادار نماندند».
مهر در انتظار همدلی، نمایشگاه فروش پاییزه در هفته سوم شهریورماه برگزار می شود، موسیقی پاپ با درآمدهای میلیاردی دست و پای هر فرهنگ دوستی را به لرزه در می آورد، استقبال مردم از برنامه های هفته فرهنگی قزوین پرشور و چشمگیر بود،در اقتصاد دانش محور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها موتور محرک هستند و پدیده آقازاده های خارج نشین و دردهای ناگفتنی مردم از دیگر مطالب این نشریه است.
روزنامه شرق ویژه نامه استان قزوین با سرپرستی مرتضی علیا در قزوین منتشر می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.