به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در شورای مدیریت بحران استان که در استانداری قزوین برگزار شد افزود: باید برای نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی و تجهیزات اطفای حریق تسهیلات لازم پرداخت شده و تجهیز سازمان‌های امدادی و درمانی نیز در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: در تمام دنیا راهکارهای فنی و علمی برای پیشگیری از آتش‌سوزی وجود دارد و ما نیز باید با رعایت قوانین ایمنی کار و محیط زیست از آتش سوزی های گسترده جلوگیری کنیم.
استاندار با بیان اینکه فرسودگی واحدهای تولیدی و تجهیزات اطفای حریق نقش موثری در افزایش آتش سوزی ها دارد افزود: باید برای جلوگیری از آتش سوزی های آتی،اطلاعات واحد‌های تولیدی و مواد شیمیایی خطرناک که با خطر حریق، انفجار و آلایندگی همراه هستند از طریق مدیریت بحران و سایر دستگاه های متولی جمع آوری شود تا در مواقع بحران سریعتر بتوان اقدام لازم را انجام داد.
زاهدی با بیان اینکه واحد‌های تولیدی اگر ایمنی را رعایت نکنند شرکت بیمه به آنها خسارت پرداخت نمی‌ کند اضافه کرد:برای رفع این مشکل باید تیم‌های بازرسی به صورت مداوم واحدهای تولیدی استان را کنترل کرده و در صورت لزوم آموزش‌های ایمنی را به آنها بدهند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.