به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک فقره تصادف در سه راهی کهک، نرسیده به تاکستان، عوامل انتظامی و پلیس راه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: پلیس پس از رسیدن به محل مشاهده کرد یک دستگاه خودرو وانت با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد، که در اثر این حادثه متاسفانه راکب موتور به دلیل شدت جراحت های وارد شده جان خود را از دست داده است.
به گفته این مسئول انتظامی، برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه حرکت در خلاف جهت راکب موتور سیکلت بوده است.
سرهنگ بیگلری اضافه کرد: یک دستگاه خودرو پژو 206 نیز در مسیر قزوین - همدان ضمن برخورد با گاردریل واژگون و متاسفانه یکی از سرنشینان آن فوت و یکی دیگر نیز مجروح شد.
این مسئول انتظامی در ادامه با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در سه راه قدیم آباد، گفت: در این حادثه نیز یکی از سرنشینان 7 ساله خودرو جان خود را از دست داده و یکی دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی اعزام شد.
وی، علت 2 حادثه یاد شده را توجه نکردن به جلو از سوی رانندگان به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.
سرهنگ بیگلری در پایان به شهروندان توصیه کرد: رانندگان هنگام رانندگی باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و هنگام خستگی و خواب آلودگی به استراحت بپردازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.