پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

داور بخش شعر و ترانه سومین جشنواره ادبی و هنری یار و یادگار

جشنواره یار و یادگاردر یادآوری رهنمود های امام موثر است

خوشبختانه حجم و کیفیت آثار ارسالی نشان می دهد که استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته است

عباس براتی پور از شاعران معاصر کشورمان که داور بخش شعر و ترانه سومین جشنواره ادبی و هنری یار و یادگار را عهده دار است، گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی با موضوع امام و انقلاب نشان می دهد که یاد امام در دل ها زنده است و با این برنامه ها قطعا زنده تر هم می شود.

براتی پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، با بیان اینکه خوشبختانه حجم و کیفیت آثار ارسالی نشان می دهد که استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته است گفت :کیفیت آثار نشان می دهد که کسانی که ذوق شعری و هنری داشته اند، به فراخوان این جشنواره پاسخ مثبت داده و در جشنواره شرکت کرده اندکه امیدواریم بتوانیم آثار دریافتی را به خوبی داوری کنیم و کسانی که محق هستند را مورد تقدیر قرار دهیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری برگزاری جشنواره هایی با موضوع امام و انقلاب در سطح جامعه عنوان کرد:جشنواره ادبی هنری یار و یادگار می تواند در بیان و یادآوری رهنمود های امام موثر باشد، تا این اندیشه ها همچنان در جامعه بر قرار بماند.

این داور بخش شعر و ترانه جشنواره یار و یادگار ، درباره کیفیت آثار ارسالی نیز گفت: کیفیت آثار دریافتی نسبت به سال گذشته بهتر است و بتدریج نسل جوان می تواند به تاسی از این جشنواره ها، بیشتر به خط و راه امام آشنا شود و مطالب خود را در آثارشان بیان کنند.

وی افزود: بر همگان روشن است که همسر حضرت امام خمینی مجاهدت های زیادی داشته اند که شاید میزان این مجاهدت ها در زمان حضرت امام بسیار مشهود نبوده ولی بعد از رحلت ایشان و با بیان میزان فداکاری هایشان از میزان ایثارگری ها و تحمل و صبری که این بانوی مکرمه داشته، آگاه شدیم.

براتی پور با تاکید بر اینکه همسر حضرت امام الگویی برای بانوان ما محسوب می شوند تا آنها هم بتوانند مردانه از دستاوردهای انقلاب پیروی کرده و در این مسیر همت کنند خاطرنشان کرد: زنان همواره توانسته اند گام هایی بلندی در به ثمر رسیدن انقلاب و در مسائل بعد از انقلاب و همچنین در بهبوهه جنگ و دفاع مقدس ، بر دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.