به مناسبت هفته کتاب، آیین نکوداشت کتابداران کتابخانه امام خمینی و انقلاب اسلامی برگزار شد.

آیین نکوداشت کتابداران کتابخانه امام خمینی و انقلاب اسلامی با حضور  معاون فرهنگی آستان مقدس امام خمینی و سرپرست کتابخانه و موزه امام خمینی برگزار شد.

به گزارش جماران، غلامعلی اصغریان، معاون فرهنگی آستان امام خمینی(س)، در این مراسم ضمن تجلیل از کتابداران، در راستای تحقق فراگیر نمودن فرهنگ کتابخوانی و  خدمت به محرومین منطقه جنوب تهران و زائران آستان مقدس امام خمینی(س)، از ناشران و خصوصاً ناشرین حوزه کودک خواست تا به این مجموعه کمک کنند. 

مسعود رزمی مسئول کتابخانه دانشگاه امام صادق(ع) و مشاور ارشد کتابخانه امام خمینی و انقلاب اسلامی، نیز در این مراسم ضمن پاسداشت ارزش های فرهنگی کتابخوانی و تشکر از تلاشگران عرصه کتاب و مطالعه، گفت: از آماده سازی 20 هزار جلد کتاب(جستجوی اولیه، وجین، دفتر ثبت) در کتابخانه امام خمینی و انقلاب اسلامی و ثبت رکورد 10 هزار کتاب توسط فهرست نویسان این کتابخانه خبر داد.

وی در خصوص آماده سازی بخش کتب مرجع و نشریات نیز اظهار داشت: فهرست نویسی کتب مرجع به پایان رسیده و بخش مجلات نیز آماده چینش در قفسات است و امیدواریم که تا پایان بهمن ماه سال جاری بخش نشریات و مرجع افتتاح شود.

در پایان مراسم نیز حبیب الله اسماعیلی، سرپرست موزه و کتابخانه امام خمینی، ابراز امیدواری کرد که با همت کتابدران و مسئولان زمینه لازم برای مطالعه و کتابخوانی و سعادت جامعه فراهم شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.