جلسه توجیهی ویژه راهیافتگان به مرحله بازبینی دومین جشنواره تئاتر روح الله، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان، جلسه توجیهی ویژه راهیافتگان به مرحله بازبینی دومین جشنواره تئاتر روح الله با حضور مدیر مؤسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی اصفهان، رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ، دبیران هنری و اجرایی جشنواره و همچنین نویسندگان وکارگردانان  نمایش های منتخب در بخش های  صحنه ای ، خیابانی و بخش ویژه کودک و نوجوان در نگارستان امام خمینی (س) اصفهان برگزار شد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، در خصوص اهداف مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی از برگزاری جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله، تخصصی بودن این جشنواره و همچنین برگزاری موفق جشنواره اول و راه یابی برخی از نمایش ها به دیگر جشنواره های کشوری از جمله صاحبدلان و خرداد  سخنرانی کرد.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی اصفهان و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره روح الله، در خصوص اجرای نمایش های منتخب در طول سال و استقبال عموم از این نمایش ها نیز توضیحاتی را ارائه داد  و  بر  لزوم تبین اندیشه های حضرت امام خمینی(س) در جامعه تأکید کرد.

در ادامه هوشنگ جمشیدیان ، از اعضاء شورای سیاستگذاری جشنواره، در خصوص  لزوم توجه به اهداف جشنواره  و طرح موضوعات بر محور اندیشه و ابعاد شخصیت حضرت امام و استفاده از شیوه های اجرایی نو در ارایه آثار توضیحاتی داد.

محمد رضا رفیعی دبیر هنری دومین جشنواره تئاتر ونمایش نامه نویسی روح الله نیز  ضمن بیان توصیه های لازم به هنرمندان حاضر جهت آماده سازی کیفی آثار برای بازبینی در اواسط آذر ماه،  از برگزاری کارگاه کارگردانی با حضور استاد ایوب آقا خانی در روزهای 29 و 30 آذر ماه خبر دادند.

در این جلسه برگزارکنندگان جشنواره ضمن توجه به نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان در جلسه به سوالات آنها پاسخ گفتند و در خصوص راهکارهای تولید نمایش با توجه به موضوع و اهداف فراخوان توضیحاتی را دادند.

در دومین جشنواره تئاتر روح الله از تعداد 102 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره تعداد 17 نمایش در بخش صحنه ای، 10 نمایش در بخش خیابانی و 3 نمایش در بخش ویژه کودک و نوجوان به مرحله بازبینی راه یافته اند.

 مؤسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی(س) اصفهان دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله را با هدف ترویج اندیشه حضرت امام خمینی(س) وآشنایی جامعه با گفتمان حضرت امام (س) وسیره آن حضرت برگزار می کند و  شرکت کنندگان در این جشنواره مجاز هستند علاوه بر پرداختن مستقیم به شخصیت امام، به سایر موضوعات مرتبط با اندیشه ها و آثار آن بزگوار بپردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.