سه‌شنبه و چهارشنبه هفدهم و هجدهم اسفند ماه سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

مراسم افتتاح سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله به همت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان در گلستان شهدای اصفهان و با حضور جمعی از هنرمندان و اندیشمندان برگزار شد.

به گزارش جماران، جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله سومین دوره خود را با حضور گروه‌های هنری تئاتری تجربه می‌کند که اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب را مورد توجه قرار داده و به این منبع تعالی به ‌عنوان راهنمایی برای هدایت مسیر انقلاب و جامعه اهمیت روی آورده و آن را دستمایه آثار خود قرار داده‌اند.

با شروع این جشنواره که در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی و نمایش صحنه‌ای و امسال به‌ صورت حضوری و مجازی برگزار می شود تماشاخانه ماه و سالن سعدی میزبان نمایش‌های صحنه‌ای خواهند بود و نمایش‌های خیابانی نیز در جوار پل خواجو و سی سه و پل، مسجد امام، عالی‌قاپو و مسجد شیخ لطف‌الله برگزار خواهند شد.

سه‌شنبه و چهارشنبه هفدهم و هجدهم اسفند ماه اصفهان میزبان نمایش‌ها خواهد بود و روز پنجشنبه شاهد مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان و هنرمندان خواهیم بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده پخش زنده به آدرس https://lahzenegar.com/simavatv/live مراجعه کرده و برای مشاهده آرشیو نمایش‌ها به آدرس https://lahzenegar.com/play/9c6m2  مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.