نمایشگاه آثار خوشنویسی استادان و مدرسین انجمن خوشنویسان اصفهان با عنوان «برگ سبز» در نگارستان امام خمینی(س) افتتاح شد و تا دهه فجر برای بازدید علاقه مندان دایر است

همزمان ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند فقیدش امام خمینی(س) نمایشگاه 80 اثر فاخر خوشنویسی از استادان و مدرسان انجمن خوشنویسان اصفهان با مضامین عرفانی، اخلاقی، کلمات قصار امام خمینی(س)، آیات نورانی قرآن کریم ، اسماء ائمه الاطهار(ع) و فاطمه زهرا(س) در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان گشایش یافت و در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار مدیر مؤسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی(س) اصفهان، در ابتدای این مراسم هنر خوشنویسی را از محدود هنرهای تاریخی و سنتی دانست که خمیرمایه آئینی و معنوی دارد و گفت: زیبایی خط امام خمینی(س) از صفای دل و علاقه مندی امام به هنر خوشنویسی بود.

وی افزود: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان برای همکاری بیشتر با هنرمندان هنرهای تجسمی از جمله خوشنویسی اعلام آمادگی می کند.

در ادامه این مراسم استاد علی فرزانه رئیس انجمن خوشنویسان اصفهان و دوتن  از اساتید پیشکسوت دارنده نشان درجه یک هنری، ضمن تشکر از همکاری طولانی مدت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با انجمن خوشنویسان از توجه ویژه به هنر خوشنویسی و حمایت از هنرمندان جوان قدردانی کرده و خواستار تداوم همکاری ها شدند.

گفتنی است، نمایشگاه «برگ سبز» تا دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه دارد و برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.