به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز وی ادامه داد: در برخی موارد شعارهایی که از سوی افراد انقلابی سر داده می شود از مرز عدالت خارج است و در دیدار مردمی رهبر معظم انقلاب در روز بیست و دوم مردادماه 97 نیز ایشان اشاره کردند که باید برخوردها در چارچوب عدالت باشد.
وی با بیان اینکه در سخنان رهبر معظم انقلاب، ایجاد زیرساخت های تمدن عظیم اسلامی دیده می شود، گفت: در دوره کنونی که نگاه شرق و غرب به این موضوع جلب شده که اوضاع در ایران به چه نحوی پیش می رود، رهبری در کمال آرامش صحبت از ایجاد تمدن اسلامی می کنند که نسل های بعدی ایران نیز آن را مشاهده خواهند کرد.
امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به وضعیت منطقه و سخنان برخی از دولتمردان آمریکا اظهار داشت: در شرایط کنونی، آمریکایی ها می دانند که اگر شروع کننده جنگ باشند بدون تردید ایران تمام کننده این مساله و آن هم با خواری و خفت طرف آمریکایی خواهد بود.
امام جمعه شیراز ادامه داد: در دیدار مردمی رهبر معظم انقلاب که من نیز در این مراسم حضور داشتم، یکی از ویژگی های بارز این دیدار، آرامش قلبی بود که در طول آن به همه حاضران القاء می شد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از خطبه ها بر تلاش دو چندان خیران و نیک اندیشان این استان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی تاکید کرد و بیان داشت: مشکلات مالی ممکن است برای هر انسانی ایجاد شود و اگر چه کمک هایی در این مورد در فارس انجام شده لیکن کافی نیست و این مهم نیازمند همت هر چه بیشتر مردم و خیران است.
آیت الله دژکام همچنین به بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی در سال 69 اشاره کرد و گفت:
وجود نظام جمهوری اسلامی مدیون رشادت ها و استقامت آزادگان است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.