حجت الاسلام محمد شریف حسینی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه کتابخوانی با عنوان «خانه بهشتی»
در دو بخش عمومی و دانش آموزی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در مسابقه عمومی که از نیمه مردادماه سالجاری برگزار خواهد شد افراد علاقه مند بالای 18 سال می توانند شرکت کنند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: برای بخش دانش آموزی از مهرماه و با فعالیت مدارس شرایط شرکت در آن اعلام خواهد شد.
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به منبع مطالعاتی مسابقه با عنوان خانه بهشتی تالیف حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد داوودی افزود: از ویژگی های این کتاب می توان به نو و کاربردی بودن محتوا برای اقشار مختلف، تناسب با موضوع اجلاس امسال به دلیل رویکرد پرداختن کتاب به شیوه های دعوت به نماز، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا و همچنین کابردی بودن برای خانواده ها اشاره کرد.
وی سیاست ستاد اقامه نماز را قراردادن کتاب در سبد فرهنگی خانواده ها و کمک به فرهنگ کتابخوانی دانسته و ابراز داشت: علاقه مندان می توانند این کتاب را از ستاد های اقامه نماز با 40 درصد تخفیف دریافت کنند.
حجت الاسلام حسینی با اعلام اینکه برگزیدگان این مسابقه بصورت استانی معرفی خواهند شد، اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند با ارسال پاسخنامه مکتوب از طریق آدرس الکترونیکی ستاد ( farsnamaz@gmail.com) و همچنین آدرس پستی به نشانی شیراز خیابان قصردشت نرسیده به چهارراه سینماسعدی انتهای کوچه 14 و یا بیستم مهرماه در پرتال نماز به آدرس ( www.namazportal.ir ) بصورت آنلاین در این مسابقه شرکت کنند.
سایت ستاد اقامه نماز استان فارس به آدرس www.fars.namaz.ir است.
7375 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.