معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز شنبه خود از قول رئیس پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با وانت مزدا در محور شیراز- قائمیه از توابع شهرستان کازرون، 2نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.
سرهنگ احمد احمدی افزود: در این حادثه، راننده و یکی از سرنشینان وانت مزدا در دم جان باختند و چهار سرنشین دیگر این وسایل نقلیه، مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
به گفته وی، علت وقوع این سانحه از سوی کارشناسان ذی ربط در دست بررسی است.
شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از رئیس پلیس راه شمال استان فارس بیان شده است: برخورد یک دستگاه هیوندای سوناتا در محور قدیم سپیدان - یاسوج با 2 عابر پیاده که در کنار جاده ایستاده بودند، جان هر 2 نفر آنها را گرفت.
سرهنگ احمد احمدی افزود: کارشناسان پلیس راه، علت وقوع این حادثه را عدم توانایی راننده هیوندا در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.
وی به رانندگان توصیه کرد: در حین مسافرت و رانندگی از خوردن غذاهای چرب و سنگین خودداری و به هنگام خستگی و خواب آلودگی در مکانی امن استراحت کنند.
شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله 100کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.
این معاونت در گزارش دیگر خود از قول رئیس پلیس راهوار استان فارس اعلام کرد، واژگونی خودرو سواری تیبا در بلوار شهید شیرودی شهرستان شیراز، موجب مرگ راننده این خودرو و مصدومیت سه سرنشین دیگر آن شد.
سرهنگ مصطفی عباسی افزود: این وسیله نقلیه که با چهار نفر سرنشین در حرکت بود در مکان یاد شده واژگون شد که در این سانحه راننده خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سه مصدوم این حادثه به بیمارستان انتقال یافتند.
او گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از تخطی از سرعت مجاز اعلام شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.