به گزارش ایرنا، حیدر اسکندرپور یکشنبه در شورای راهبردی توسعه مدیریت در شیراز افزود: 85 درصد مراجعات به شهرداری ها برای انجام و دریافت پاسخ استعلام است.
وی اظهار داشت: این حجم مراجعه سبب بروز مشکلات و کاهش روند پاسخگویی شد و از این رو، برای حل این مشکل تمام استعلام ها از طریق دفاتر خدمات شهرداری (دفتر ماده 33) انجام خواهد شد.
شهردار شیراز ادامه داد: با منتقل کردن پاسخ استعلام به دفاتر ماده 33 از حجم مراجعه مردم به شهرداری ها به میزان قابل توجهی کاسته می شود.
اسکندرپور گفت: هم اینک برای صدور یک پروانه ساختمانی، 178 فرایند باید طی شود که این فرایند طولانی علاوه بر زمان بر بودن، سبب بروز فساد اداری نیز می شود.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.