سرپرست فضای سبز و سیما منظر شهرداری شیراز با بیان این مطلب، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهر وندان شیرازی می توانند این بازی ها را از ساعت 30: 19 امشب (24 خرداد) که دیدار افتتاحیه بین تیم های روسیه و عربستان سعودی است در این بوستان به طور زنده تماشا کنند.
حسین پروین افزود: هم اینک امکانات لازم برای پخش 2 دیدار از جمله بازی افتتاحیه و دیدار ایران برابر مراکش (25 خرداد)برای پخش زنده فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به فضای مناسب بوستان آزادی و همچنین جذابیت جام جهانی فوتبال به ویژه با حضور تیم ملی ایران این بوستان یکی از مکان هایی است که از سوی شهرداری شیراز برای پخش این بازی ها در نظر گرفته شده است.
پروین بیان کرد: ما سه مکان را برای پخش این بازی ها به شورای تامین استان فارس پیشنهاد دادیم که با نمایش آن در بوستان آزادی موافقت شد.
او اظهار داشت: فضاهای متعددی در مناطق مختلف شیراز وجود دارد که ظرفیتی مناسب برای تبدیل شدن به فضای عمومی و اجتماعی است و باید از این فرصت ها همچون رقابت های جام جهانی برای شهروندان استفاده کنیم.
لیلی دودمان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز، روز بیست و سوم خردادماه 97 در نخستین نشست شورای ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: با هدف نمایش رقابت های جام جهانی فوتبال که در روسیه برگزار می شود، نخستین تلویزیون شهری روز بیست و پنجم خرداد در بوستان آزادی شیراز افتتاح خواهد شد.
بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه از امشب (پنجشنبه) با شرکت 32 تیم در هشت گروه آغاز می شود.
تیم ملی ایران در گروه 2 این بازی ها با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه است.
تیم ملی ایران جمعه (25 خرداد) در ساعت 30: 19در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی مراکش می رود.
تیم ملی فوتبال کشورمان برای پنجمین بار است که در مرحله نهایی رقابت های جام جهانی شرکت می کند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.