مهندس جلال زراعت پیشه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون مشترکین قادر خواهند بود که با استفاده از اینترنت و بدون مراجعه حضوری از طریق پرتال شرکت توزیع برق شیراز به نشانی www.shirazedc.co.ir ، در قسمت خدمات غیر حضوری مشترکین، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز نیز گفت: خدمات غیرحضوری این شرکت و ایجاد دسترسی به این خدمات در اینترنت با هدف ارتقای سطح رضایت‌ مندی مشترکین و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های مرتبط توسعه یافته است.
غلامرضا ذنوبی هدف ازبرون سپاری فعالیت‌های توزیع برق شیراز را افزایش میزان رضایت مشترکین و متقاضیان برق، سهولت دسترسی به خدمات و رفع نیاز به مراجعه حضوری مشترکین به امورهای اجرایی اعلام و اضافه کرد: هم‌اینک تمام مشترکان و متقاضیان برق می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز بخش مهمی از خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز بیاان کرد: خدمات قابل ارائه در اینترنت شامل صدور قبوض المثنی، مشاهده سوابق قبوض، مشاهده سوابق پرداختی، سوابق مصرف، پرداخت آنلاین بدهی‌ها، درخواست تست کنتور، درخواست تغییر نام اشترک، درخواست اعمال کد خاص، درخواست اعمال کد خانوار برای اشتراک و تقاضای برق آزاد کوتاه مدت است.
ذنوبی گفت: مشاهده و دریافت اطلاعات سوابق مصرف از موارد مورد استفاده در استعلام دارایی است و کد موارد خاص همان کد ویژه خانواده‌ شهدا، جانبازان و مبتلایان به بیماری‌های خاص است.
این مقام مسئول اضافه کرد: موسسه‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با دریافت نام کاربری و کلمه عبور، از طریق پرتال، قبوض، سوابق پرداختی و مصرفی مربوط به اشتراک‌های زیر مجموعه را مشاهده و خدمات مربوط را دریافت کنند.
شرکت توزیع نیروی برق شیراز، فعالیت های عملی خود را در زمینه تحویل و توزیع برق مورد نیاز مصرف کنندگان و توسعه، احداث، اصلاح، بازسازی، سرویس، نگهداری و بهره برداری از شبکه توزیع انجام می دهد.
حوزه عملیاتی این شرکت به مساحت 20هزار و 148کیلومتر مربع شامل امور هفت گانه برق شیراز، مدیریت برق مرودشت شامل برق مرودشت و اداره های برق سیدان، درودزن و کامفیروز، مدیریت برق ارسنجان، مدیریت برق سپیدان شامل برق سپیدان و اداره برق بیضا، مدیریت برق پاسارگاد، مدیریت برق سروستان، مدیریت برق صدرا و مدیریت برق نواحی شیراز شامل اداره های برق خرامه، داریون، زرقان، کوار، ارژن و دارنگون است.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.