علی صالحی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که 6 نفر از این افراد از اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت به همراه شهردار این شهر و یک نفر دیگر از اعضای پیشین شورای شهر است، اظهار داشت: 2 نفر دیگر که در ارتباط با این پرونده نقش داشته اند نیز از دستگیرشدگان هستند.
وی ادامه داد: پرونده متشکله در این زمینه در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال تکمیل تحقیقات است و همه متهمان با قرار قانونی در بازداشت بسر می برند.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز افزود: پیش از این نیز با تجویز حاصله از اجرای بند 'پ' ماده 247قانون مجازات اسلامی در خصوص مستخدمین دولت، با نظر قاضی پرونده قرار نظارت قضایی برای این افراد صادر شد و آنها به مدت یک سال از اشتغال به فعالیت های مرتبط با جرائم ارتکابی (خدمات دولتی و عضویت در شوراهای اسلامی) منع شده اند.
صالحی بیان کرد: این پرونده پس از انجام مراحل تحقیقات در دادسرا و در صورت احراز اتهامات به دادگاه ارسال خواهد شد.
وی، مبارزه با فسادهای اقتصادی و اداری را یکی از موضوع های اولویت دار مجموعه قضایی بالاخص در استان فارس خواند و تاکید کرد: در سال های متمادی که موضوع اقتصادی، محور نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بوده است موضوع مبارزه با فساد اداری و اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار مجموعه قضایی و دادسرا قرار گرفته است و این امر همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.
اوایل اردیبهشت ماه 97 شهردار و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت در پی اتهامات وارده دستگیر شدند.
در باره موارد اتهامی این افراد گزارشی از منابع رسمی منتشر نشده است.
پنجمین شورای اسلامی شهر مرودشت دارای هفت نفر اعضای اصلی و پنج نفر علی البدل است.
شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.