به گزارش ایرنا احد فتوحی شنبه در بازدید از کلینیک سیار صنعت که در مرکز خدمات کسب و فناوری شهرک صنعتی شیراز برگزارشد، اظهار داشت: در قالب این طرح با استقرار20گروه مشاوره ای در بخش های فنی ،بازرگانی،انتقال فناوری، مالی، بیمه، مالیات،تامین مالی،آینده پژوهی،خدمات کسب و کار،صادرات وبازاریابی و بازارسنجی به 43واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیرازانواع خدمات مشاوره ای بصورت رایگان ارائه شد.
وی افزود:با اجرای این طرح، پس از شناسایی واحدهای متقاضیِ عارضه‌یا بی ، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی موارد به کلینیک صنعت معرفی می‌شود.
فتوحی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال در تعدادی از شهرک های صنعتی استان برگزار می شودگفت:واحد های صنعتی مستقر در این شهرک های صنعتی می توانند با حضور در محل استقرار تیم کلینیک صنعت از مشاوره رایگان بهره مند شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس هدف از عارضه‌ یابی را کمک به واحدهای صنعتی کوچک برای توسعه و ایجاد تغییرات لازم به ‌منظور بهبود و افزایش توان رقابت ‌پذیری آن‌ها اعلام و در مورد اهمیت اجرای این طرح اظهار کرد: در مدل عارضه‌ یابی اطلاعات کلی واحدهای صنعتی کوچک جمع‌آوری‌ می شود و محاسبات لازم برای تعیین شاخص‌های بهره‌وری و سودآوری واحد انجام می‌گیرد.
وی بابیان اینکه مشاورین طرح کلینیک صنعت را استادان دانشگاه و متخصصان و صاحبنظران بخش صنعتی تشکیل می دهند گفت: در این طرح ،برای برون ‌رفت صنایع از مشکلات برنامه‌هایی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.
فتوحی گفت:هزینه های اجرای کلینیک صنعت را شرکت شهرک های صنعتی فارس پرداخت می کند و استفاده از خدمات مشاوره ای برای واحد های صنعتی و تولیدی رایگان است.
7375 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.