روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس دوشنبه به نقل از احد فتوحی در بازدید از دو واحد راکد درشهرک صنعتی آب باریک افزود: سیاست های دولت احیای واحد های راکد و نیز به ظرفیت کامل رساندن واحد های تولیدی است.
وی ادامه داد:در استان فارس در یک سال اخیر 56 واحد تولیدی راکد و تعطیل مستقر در شهرک های صنعتی استان که مستعد راه اندازی مجدد بودند، شناسایی شدند و با مشاوره کارشناسان، همکاری بانک‌ها و نیزاهتمام دستگاه‌های اجرایی به چرخه تولید بازگشتند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس گفت: راه اندازی واحدهای راکد کمک به حفظ سرمایه ملی، اشتغال بیشتر، رونق فضای کسب و کار و بهبود وضعیت معیشت مردم است.
فتوحی عمده ترین مشکلات این واحدها را مربوط به عدم بازپرداخت اقساط بانک ها، نیاز به نقدینگی و سرمایه در گردش جهت راه اندازی و یا به روز کردن تجهیزات خط تولید اعلام کرد.
وی افزود: در این بخش علاوه بر مذاکره با بانک های عامل برای همراهی بیشتر با بخش تولید و صنعت و اختصاص تسهیلات بانکی با ورود سرمایه گذاران جدید امکانات مناسبی برای راه اندازی مجدد واحد های صنعتی به چرخه تولید و اشتغال فراهم شد.
فتوحی با اشاره به وجود تعامل و هماهنگی مناسب در استان برای راه اندازی واحد های راکد بیان کرد: با برگزاری مستمر جلسات کارگروه رفع موانع تولید از تمام ظرفیت های موجود در استان برای تحقق این موضوع استفاده شده است.
9254 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.