به گزارش ایرنا، در این مسابقات که در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد، مهدی مرادی در رشته صوت و لحن، علیرضا حسنی در رشته ترتیل، فرهاد عسکری در رشته مفاهیم، مصطفی بنیانی در رشته حفظ و حجت دهقان حسامپور در رشته اذان برادران حائز رتبه برتر شدند؛ همچنین در رقابت‌های خواهران شورانگیز گرجیان در رشته مفاهیم و حمیده جلالی در رشته ترتیل رتبه برتر استان را کسب کردند.
در رقابت فرزندان و خانواده کارکنان نیز در رشته نهج البلاغه مهدی کریمی، در رشته اذان رضا آقاشیری و در رشته حفظ محمدرضا شرافتی و زهرا حسن ‌شاهی به عنوان نفرات اول معرفی شدند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در آیین تقدیر از برگزیدگان با بیان اینکه اهمیت و جایگاه مسائل فرهنگی و اولویت امور قرآنی در رشد و تعالی انسان بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار کرد: تلاوت، قرائت و حفظ قرآن کریم دارای ارزش بسیاری است اما تدبر در قرآن و درک و فهم مفاهیم بلند این معجزه الهی و به‌کار گیری رهنمودهای الهی بسیار با اهمیت‌تر و با ارزش‌تر است.
حشمت کوشکی بیان کرد: مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای فارس از 6سال گذشته تاکنون اقدام به برگزاری مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کرده است.
وی افزود: در رقابت‌های سالهای گذشته شرکت کنندگان استان فارس موفق به کسب چندین عنوان برتر کشوری شدند و امسال نیز امیدواریم شاهد تکرار افتخارات گذشته باشیم.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ ای فارس گفت: افراد برگزیده مرحله استانی در تیرماه سال جاری به مسابقات کشوری اعزامن می شوند.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.