به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نمازجمعه شیراز افزود: آمریکا می‌خواهد با جنگ اقتصادی نظام ما رابشکند که باید با حمایت از تولید داخلی دسیسه آمریکا را بشکنیم.
وی همچنین گفت: در سفرهای زیارتی، سازمان حج وریارت به رفاه زائران بیشتر توجه کند و مجلس تحقیق و تفحص کند چرا اینقدر در پرواز زوار تاخیر است و لازم است در فرودگاه‌ها به این موضوع بیشتر رسیدگی شود.
امام جمعه موقت شیراز گفت: شرکت انحصاری در زمینه اعزام زائران درست شده که باید مسئولان به نواقص این کار رسیدگی کنند و شرکت های متخلف خلع ید شوند.
حجت الاسلام رضوی اردکانی بیان کرد: اعتکاف در جامعه ما به یک فرهنگ تبدیل شده است فطرت انسانی جوانان بیدار است امسال قطعا بیش از 500 هزار نفر در شیراز معتکف شدند همچنین امسال 6.5 میلیون نفر به مناطق عملیاتی جنوب رفتند این بیانگر وجدان بیدار جوانان است.
امام جمعه موقت شیراز گفت: یورش اخیر صهیونیست ها به مردم فلسطین محکوم است وظیفه ما حمایت از فلسطین است و امیدی به دولت های عربی هم نداریم.
وی همچنین با گرامیداشت سالروز افتتاح حساب 100 و سالروز تاسیس بنیاد مسکن بیان داشت: بنیاد مسکن در سال های گذشته منشا خدمات و تامین مسکن نیازمندان بوده است و همچنان از برکات حساب 100 امام راحل این صدقه جاریه پا برجاست و خدمات آن تداوم دارد.
6113 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.