به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار، یکشنبه در آیین افتتاح قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی فارس در شیراز افزود: یکی از دغدغه های اصلی مردم در هر نقطه ای از جهان بحث امنیت و آرامش است که تلاش مجموعه های مختلف در استان این است که درنوروز امسال هم شهروندان استان فارس و هم مسافران و میهمانانی که به این استان سفر می کنند، امنیت و آرامش را به معنای واقعی احساس کنند.
وی ادامه داد: قطعا اگر آرامش و امنیت مطلوب و مورد نظر مردم تامین نشود تمام اقدامات و کارهای انجام شده نیز دچار مخاطره و بی اثر خواهد شد.
استاندار فارس ضمن قدردانی ازتمام دست اندارکاران تامین امنیت در جامعه به ویژه نیروی انتظامی اضافه کرد: در چهارشنبه سوری امسال با کوشش شورای تامین استان و فداکاری های نیروی انتظامی، همکاری و همراهی مردم و سایر مجموعه ها، شاهد کمترین مشکل و اتفاق ناخوشایند در استان بودیم و فارس در بحث تامین امنیت در این روز در کشور از استان های پیشرو بود.
تبادار افزود: نوروز کانون مسافرت ها در تمام نقاط کشور است و مسافرت های بسیاری در این ایام انجام می شود که بر اساس آمار استان فارس در نوروز 96 پذیرای بیش از چهار میلیون مسافر بوده است.
او اضافه کرد: خدمات رسانی و تامین امنیت، رفاه و آسایش برای این تعداد مسافر نیازمند تدبیر و برنامه ریزی دقیق و منسجم است که تحقق این مهم در گرو کوشش و همکاری تمام مجموعه ها از جمله نیروی انتظامی است.
وی با اشاره به برگزاری پنج جلسه ستاد خدمات سفر در استان گفت: 160 پایگاه اورژانس، 56 پایگاه هلال احمر، 431 ایستگاه و 12 هزار نیروی پلیس در نوروز امسال آماده خدمات رسانی به مسافران و میهمانان هستند.
فرمانده انتظامی فارس نیزبا اشاره به مشارکت 12 هزار نیرو در تامین امنیت در تعطیلات نوروز 97 گفت: 431 ایستگاه نیروی انتظامی در شهرهای مختلف فارس و 60 ایستگاه در کلانشهر شیراز در ایام نوروز فعال هستند و 2 هزار گشت موتوری و خودرو برای تامین امنیت مردم پیش بینی شده است.
سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، شعار امسال نیروی انتظامی را آرامش بهاری با نظم و امنیت دانست و افزود: در ایام تعطیلات ‌نوروز شاهد فعالیت گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در محورهای مواصلاتی استان برای جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی خواهیم بود.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.