به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته بیست و هفتم این رقابت ها عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان با وجود ارایه بازی خوب در نهایت با یک گل از تیم نساجی مازندران که از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است، شکست خورد.
رحمان رضایی، سرمربی تیم برق جدید شیراز پس از کنار گذاشتن چهار بازیکن اصلی به دلیل مسایل انضباطی برابر تیم نساجی با یک ترکیب کاملا جوان به میدان رفت و بازی خوب آنها موجب شد تیم نساجی مازندران بعد از به ثمر رسیدن گل احتیاط را پیشه کند و به محافظت از دروازه خود بپردازد.
تا دقیقه 30 بازی تیم برق جدید شیراز بسیار بد بازی کرد و گل هم خورد، در این لحظه محمد عباس زاده بازیکن سابق پرسپولیس تهران با ضربه سر دروازه تیم میزبان را باز کرد که اشتباه دروازه بان برق در به ثمر رسیدن این گل مشهود بود.
برقی ها پس از دریافت گل کلاملا عوض شدند و تا پایان بازی هم تیم برتر میدان بودند اما نتوانتستند نتیجه را تغییر دهند.
نیمه دوم، برقی ها کاملا سوار بازی بودند و شاگردان جواد نکو نام سرمربی نساجی مازندران که به خواسته خود رسیده بودند، سعی کردند بازی را در عقب زمین خود نگه دارند و چشم به ضد حمله داشته باشند که یکی دو بار هم خطرناک ظاهر شدند اما با واکنش خوب آرش ملک اولیایی، دروازه بان تیم فجر خطر دفع شد.
دقیقه 78 ایمان کیانی، مهاجم تیم برق که بازی خوبی انجام داد، توپ را با بی دقتی از 2 قدمی دروازه به بیرون زد تا بهترین فرصت برقی ها برای گل مساوی از بین برود.
در ادامه برتری برقی ها، در دقیقه 90 به گل رسیدند اما در میان ناباوری بازیکنان برق، داور گل را نپذیرفت و اعتراض آنها هم به جایی نرسید و سرانجام این بازی در روزی که برقی ها لیاقت حتی یک امتیاز را داشتند با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند.

** فجر سپاسی شیراز دروازه راه آهن تهران را گلباران کرد
همچنین در این هفته، تیم متحول شده فجر شهید سپاسی شیراز هفت بار دروازه تیم راه آهن تهران را باز کرد و با یک چهش 2پله ای برای نخستین بار و در 27 بازی برگزار شده به رده دوم جدول صعود کرد تا همچنان به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر باقی بماند.
در پایان هفته بیست و هفتم، تیم نفت مسجد سلیمان با 53 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 49 امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین است و خونه به خونه بابل هم با 49 امتیاز و تفاضل گل کمتر با فجر در رده سوم ایستاده است.
بادران تهران و نساجی مازندران هم به ترتیب با 48 و 47 امتیاز رده چهارم و پنجم هستند و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند.
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند که پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران سه تیم انتهای جدول هستند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.