محمد رضا ارجمند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رضا اردکانیان وزیر نیرو روز پنجشنبه و جمعه این هفته ( 17 و 18 اسفندماه جاری) به استان فارس سفر می کند.
وی اظهار کرد: در این سفر علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی و آغاز طرح های زیربنایی، رایزنی های مهمی با استاندار فارس و دیگر مسئولان استانی برای حل چالش ها و مشکلات حوزه آب و برق در این استان نیز انجام می شود.
رئیس شورای هماهنگی شرکت های آب و برق استان فارس گفت: آغاز عملیات اجرایی بخش دوم آبرسانی از تصفیه خانه ایج به مخزن مهدی آباد فسا، بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب استهبان، آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب داراب و بهره برداری از پست 400 کیلو ولت نیروگاه جهرم از جمله برنامه های روز نخست سفر اردکانیان به فارس است.
وی ادامه داد: در این سفر، وزیر نیرو از سد هایقر و تنگاب نیز بازدید می کند و نشست های کارشناسی و هماهنگی با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شیراز و همچنین استاندار فارس و نمایندگان مجلس خواهد داشت.
ارجمند گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب سپیدان و آباده نیز در دومین روز از سفر اردکانیان به استان فارس گنجانده شده است.
شهرستان های فسا ،استهبان و داراب در فواصل 140 ، 175 و 253 کیلومتری جنوب شرق شیراز، جهرم در فاصله 186 کیلومتری جنوب، سپیدان در فاصله 100 کیلومتری شمال غرب و آباده در فاصله 271 کیلومتری شمال مرکز استان فارس است.
6113 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.